The LeaGands
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معـــــــــا نرتقى للافضل فمنتدانا هو منتداكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسي الاعتراف وصل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 12:08 pm

السلام عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

أخواني الكرام أخواتي الفاضلات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد.

ارحب بكم جميعا في هذا الموضوع الخاص والذي سيتم فيه استضافة أحد أعضاء منتدانا الحبيب ليجلس على كرسي الاعتراف الذي بمثابة كرسي استجواب. بحيث يقوم بالإجابة على جميع الأسئلة المطروحة من قبل الأعضاء (أعضاء المنتدى)وذلك وفقا للشروط التالية كالتي :-

1- أن لا تزيد عدد الأسئلة عن العدد المعقول لكل عضو مشارك في هذا الاستجواب من الممكن توزيعها على ثلاثة مشاركات مختلفة في أوقات مختلفة وذلك بمعدل خمسة أسئلة للمشاركة الواحدة.

2- أن تكون الأسئلة عامة وخاصة مع تجنب الأحراج . ..مثال ( أسم ألوالد ,الاخوة, واللخ) .

3- يحق للعضو الضيف أن يتفادى الأسئلة التي لا تروق له دون إبرام مسببات التجاهل لها. وان يكتفي بالاعتذار عن الإجابة.

4- يحق للعضو إغلاق الموضوع والاكتفاء بالأسئلة متى ما أراد وذلك بإرسال رسالة خاصة للمشرف على الصفحة.

5- عدم التعليق نهائيا على الأجوبة إلا بسؤال آخر. أو من خلال مشرفي الموضوع نفسهم.

6- يترك الموضوع مثبتا ومفتوحا لمدة لا تتجاوز الأسبوع من تاريخ بداية الاستضافة لكي يتسنى للأغلبية المشاركة به ومن ثم يغلق ويترك مثبت لمدة شهر للإطلاع فقط مالم يغلق مسبقا من قبل الضيف.

7- العضو اذ انتهاء من مجاوبة الاسئله كلها يختار عضو متورط .

8- العضو اللذي يختار لا يكون سبق ووضع على كرسي الاعتراف .
9- اللي علي الكرسي هيقعد لمدة اسبوع من يوم ماهيقعد واخر يوم في الاسبوع بتاعه هيختار العضو اللي يقعد بعده

وربنا يستر هههههههههههه

.....................................
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 12:13 pm

أول ضيوف كرسي الاعتراف
يسعدنا ان نقوم باستضافة الادمين الذي له بصمات واضحة بالمنتدي تعجز الكلمات عن وصفها لانها قليلة في حقها لن اطيل عليكم ...واترك لكم هذا الموضوع
اهلا و سهلا بيك ضيفنا العزيز
وكرسي الاعتراف يتشرف بجلوسك عليه
نتمني لك قضاء اسعد الاوقات
في (كرسي الاعتراف)

بداية ...عرفنا ببطاقتك الشخصية ؟
ماهي اكلتك المضلة ؟
مااحب الالوان اليك ؟

ماذا تتمني في المستقبل ؟
ياريت كمان تجاوب علي الاستجوابات دي
اولا: حبيت كام مرة؟
ثانيا: قول تلت امنيات في حياتك نفسك تحققهم؟
ثالثا: اكتب تلات افكار اللي تخلي الشباب يبقي احسن؟
رابعا: ايه الحاجة اللي عملتها وندمت عليها لما عملتها؟
وكفاية كدة
crespo999
Admin
crespo999

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:24 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا يشرفنى والله يجماعه أنى أبأه بجد فى الموضوع الجميل دهبس بجد الأسئله دى مربكه وصعبه بس يامسهل نبأ بالسؤال الأول اللى بصراحه كده مش هقدر أجوبهندخل على التانى والله أكلتى المفضله مكرونه باللحمه أكيد أى لحوم كده عارف جوعتكونخش على التالت بس بجد الأسئله صعبه الله يكون فى عون اللى بعضاللون المفضل هوا الأزرق زى اللى انتى كتبتى بيه السؤال بس باين عليا هكره هههههههههههههههأتمنى أنى أعمل حاجه الناس تتذكرنى بيها أنا معرفش غير تلت أنواع من الحب لحد دلوقتى حــــب الله حـــــــــب الأهل حـــــــــب الوطنأنى أحقق اللى أنا عايزه , انى ربنا وأهلى يرضوا عليا , أكون محبوب أنا هكتب 3 كلمات أحسن من 3 أفكار انهم يكون عندهم وفاء إخلاص أمــــــــانهوالله حاجات كتيره اوى مش متذكر حاجه منها دلوقتىبس بجد أســــــــــــــأله صعبه ومثيره جدآآآآآآآآآآآآآآوبعطى الكرسى لحبيبى الغالى المتغيب عن المنتدى لعلى أنه يجى أول عضو شجعنى أنى أكمل وجبلى أعضاء وهوا سبـــــــــايكى أتمنى انه يشوف الموضوعوشكرااااااااااااا على الموضوع فى نهاية البرنامج أحب أقدم أغنية ست الحبايب يحنانه نه طخ آآى هههههههآآآآآآآآآآآسف على الأطالهوالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
https://diab4us.yoo7.com
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:33 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعد ان جاويب الادمين بتاعنا الاسئلة نهديله الاغنية اللي هو عايزها
ست الحبايب يا حنانة انت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:34 pm

يلا يا جماعة عايزين نغرق احمد اسئلة يلاااااااااااااااااا
افترو عليه
ههههههههههههههههههههههه
اللي متغاظ من احمد يجي ويطلع اللي جواه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
crespo999
Admin
crespo999

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:41 pm

هههههههههههههههههههههههههههههمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشى   حد  متغاظ  منى يجماعه غير وتر فل حد عنده كام سؤال جامدين كمان كده     أنا أول مره أطول فى رد كده أنا قعدت أكتر من 10 دقايق أيه ده   يلا الحمد لله  
messi

messi

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 6:44 pm

أنا مش متغاظ منه بس عايز أقوله هو مين أكتر واحد بتحبه فى أعضاء المنتدى وأنا بشكر واتر فول على الموضوع الجميل ده
http://www.messi999.yoo7.com
crespo999
Admin
crespo999

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:00 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههده   بجد  سؤاااااااااااااااااال  غريب  بس  أنا  أكــــــــــيد يعنى  بحبكوا   كلكوا  ولا   فى   حد   عنده    شك شكرااااااااااااااااااااااااااااا يامســـــــــــــى على   المرووووووووووووووور
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:34 pm

يا جماعة عايزة اساله بجد بجد
عايزين نعرف شخصيات بعض اكتر
وانا هحطله اسالة تااااااااااااااااااااااااني
ا- تحب امك اكثر ولا ابوك.

3- كم مرة حيبت في حياتك

4- كم كذبة بتكدبها بالنهار

5- كم مرة سقطت بالمدرسة

6- كم وزنك وبكل صراحة

7- كم طولك

8- كم عدد المنتديات اللي تسجلت فيها

9- انت سعيد في حياتك

10- تداوم على الصلاة
crespo999
Admin
crespo999

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:41 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه     ايه   الغيظ   ده  كله ينهار  أبيض  دى كل  الأسلة صعبه   أوى   أيه   دهبرحه   عليه   واحده   واحده    أيه   قدينا  السنه كلها  لعب  مش   معقول  بأه 
water fall

water fall

كرسي الاعتراف وصل Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف وصل   كرسي الاعتراف وصل Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 5:09 am

يلااااااااااااااااااااااا جاوب قدامك اسبوووووووووووع
عشان لسة في اساله تانية

كرسي الاعتراف وصل
صفحة 1 من اصل 1